tååårtbak!

Typiskt, bara för att jag är ledig för en gång skulla, så vaknar jag givetvis tidigt och kan inte somna om, som jag alltid kan annars ?! Nåja, vid halv nio vatt de bara att pallra sej upp !

Igår började jag med theos Tårta, det blev lite ihop lappad med marsipanen :(, jävla jävla, men de vatt dö svårt att kavla ut en sån stor bit som skulle räcka över hela, typiskt ! Men de märker nog inte han ! haha ! Det va ett jäkla meck igår ! Först fixa själva tårtan med alla dess innehåll ! Sen färga marsipan, och kavla och kavla som bara den ! Sen fixa trixa ! Hoppas ike att karamell färg ger smak?! Isåfall är den nog inte god ! haha !

Jag beställde ju marsipan först, ifrån bernards, 26 / 19 kr hg ! Bra tyckte jag, eftersom den jag pratade med dan innan sa att de skulle ca gå åt 4 hg till en tårta ! Men sen när jag kommer dit, så vill de ha 450 spänn ! hahah ! Vilket jävla skämt, för marcipan lixom, hallå?! Då kunde man likaväl beställt två tårtot för det pricet ! Stört !

Tog givetvis kort igår, lite under tårtans gång så att säga !
Men idag när ja skulle kolla så märkte jag att minnes kortet inte satt i, va fääään !
Typiskt igen !

Ni får en klar bild sen helt enkelt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback