Timba <3 !

Timba min lilla bus mår inget bra !! Och de svider så i hjärtat mitt !! Fasiken att man inte kan tala med hundar alltså ! Men iallafal, när ja kom hem ifrån work nu ikväll märkte ja direkt att något va små galet, han va inte gammla vanliga bebis lixom, med svansen viftandes ! Gick ut på en promenad, men han ville ike gå ! Inget större fel där, för vissa dagar gillar han inte värdet helt enkelt ! Men sen kom vi in igen ! Och han hade fortfarnade svansen mellan benen, bokstavligtalat ! Tillslut va ja tvungen å ta mej en kik! Och de såg inte najs ut alls ! Han är ju ljus beige på undersidan av svansen, men inte längre ! Den är nu mera röd, fattar ni röd ! USCH USCH USCH ! Min lilla pluutt ! Jag började typ lipa idrekt, klen som jag är med djur å sådant ! Ringde givetvis jouren på djursjukhuset, men som vanligt sa dom "vänta tills imorgon"... och se om de har gått över !

Nu så ligger han här med svansen mellan benen, han verklgien tar i typ, man får inte ta upp svansen, absolut inte ! Han ser ganska lessen ut också, med tårar i ögonen, och darrar en bit ! Älskade vännen♥ ! Känns inte bra alls att han blöder ifrån de hålet ! Tänk så är de något inne i hans lilla kropp som har gått snett, så han blöder innefrån?!?! ååååh jag är så nervös ! Du är mitt allo ♥-

 Ska lägga mig och pyssla om honom nu !


Hoppas ni har haft en trevlig kväll iallafall vännoR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback