memories in pictures !

Tänkte  bara bjussa på lite bilder såhär på morgon kvisten !


Underbara Opra huset ! Va där dock aldrig på kvällen, de skulle tydligen vara galet fint då ! Turist javisst !

Älskade Bondi Beach ! Häärlig häärlig beach, med massa surfers !

En ljuvllig park i Brisbane ! Massa mysiga ödlor å sånt lite varsans =).

Harbour Bridge ! Fasen att vi inte klättrade på den, man kunde "bestiga harbour bridge", de hade vatt coolt !

Port Maquiare underbara djuuuur ! Cangarooo ! fniss fniss !

HAVET, i manly i think ! Underbart !

Hur finfint är inte dehär? Tänka sej att de snart va jul ! Och det är stränder, strålande sol, blått hav, bikini, sommarkläningar, shorts... I december !
Man kan inte tro att de är sant !

UNDERBARA UNDERBARA AUSTRALIEN !!! Jag saknar det såå sååå mycket !!!
Det va helt galet bra, en nunderbar resa !! Önskar att jag kunde stanna längre eller åka igen å igen å igen ! Ångrar som bubblan att jag inte tog en massa massa mer kort ! Det är ju minnen för livet !!! Sen ångrar jag att jag inte skrev en diary ! En dagbok, dag för dag ! Va krattan ,de skulle man gjort ! Eftersom mitt minne är som det är ! Men då vet man de till nästa gång,, om de äns blir nån nästa gång ! Man kan ju alltid drömma ! De hade varit underbar iallafall !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback