yesterday !

Tjoflöjt mina vänner !

Gårdagen spenderades med en fikelifika på dagen med Maria och Tindra, pluttelillla va söööööt hon va, galet galet =)! Brås på sin mor kankse? Hihih ! Sen kom Mammi ner och bytte av Maria ! Vi tog en lunchlilunch och en tripp på la stada ! åååååh jag gjorde mina kap, vill att de ska bli vår nu nu nu! Shoppade mej två nya jackor, en skinnjacka kortare modelldell & en jeans jacka och en Kavaj väst ! I'm in love ! Mig gillar !

Kvällen till ära drog jag mej bortåt till Emma, i hennes förträffliga fina lägenhet, i Torpa slottet, såå vill jag med bo! Liten förtrelle där, med några ifrån work och tre härliga göteborgs tjejer ! Trevlans trevlans ! Begav oss sen kvällen till ära till Club Caj kavaj ! Massa massa folk som vanligt ! Lite sämre musik än vanlgit dock, en massa dunk dunk! Blev nattakäk på kebabaren, sen taxi hem med Emms och Ciz ! Trevlig kväll helt enkelt !

Fredag idag, och jag bara älskar mina fredags stängningar på jobbet !!!!!!
Sant, inte så sant ! Men va krattan någon måste ju göra det också, och den lyckliga blev jag på detta schemat!
Hurray !



Man kankse ska plugga ljusdesign? Något för mig tros? Att bli ljusdesigner?
Ljussätta sener, konserter, filmer, studios osv?!

Jag vet i krattan inte va jag vill göra med mitt lilla liv !


Kommentarer
Postat av: maria

hurraaa för taxxiiii!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback