Baby can i hold you tonight?

Maybe if I told you the right words, At the right time you be mine.. ?
I miss you ... !

Galet galet att det kan kännas såhär, men nu känns du helt plösligt långt långt borta! Jag önskar dej all lycka till ! Och hoppas du klarar det här!!  Du kommer klara dethär, va stark! Jag finns här, de vet du!

Idag har jag jobbat, åtta till fyra, tiden gick kalas fort idag på work, likaså i lördags och i söndags också! Så det känndes bra bra! Plockade varor idag, 16 pall..pust pust! Galet vad man får kämpa när man ska ha in den ton tunga köttbullspallen över den lilla lilla trösklen.. ! But i did it! Svårare i vintras dock, då gick det inte, när de va så förbubblande halt så man bara gled!

Lagade till mej spagetti o köttförsås innan, bra Linda! De blev till en hel stor familj! Så va bra att jag har mat jag kan värma nu då?! Om ja känner mej själv rätt så kommer de bli stående i kylen och frysen, och gotta till sej redigt äckligt, så man får slänga hela malådan istället! haha! Vatt så irriterande innan när ja skulle handla, hade ju 75 kronor i bounuscheck på ica, så ja tänkte använda den, men givetvis så glömde jag den! Typiskt mej! Så fick betala för hela slanten! Köpte mej även lite mjölk, så ja faktiskt kan äta frukost.. flingor med mjölk.. mumms! Lyxit för att vara mej! Äter typ aldrig frukost hemma, knappt mat heller för den delen! Men nu jäklar! Så har jag bestämmt lunch dejt på stan två av mina tre lediga dagar, great! Så bra gick de!

Three days off now!
Jag kommer förmodligen bli rasafari rastlös!



gammal fjortis bild, hej å håå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback