Bättre sent än aldrig!

Nu fick ja oder av Maria minsann att uppdatera en bito här, varit tok dålig på det de senaste, cirkus 1 vecka och två dagar sen! Nu jäklar ska de uppdateras så hon kan läsa om mitt fabouluuuus liv!
 
Veckan har varit tipp topp bestått mesta delas av jobb men hunnit med en massa skojjigheter också, dagarna springer på som aldrig förr ! galet galet, sista maj imorgon!
I onsdags hade vi Tacco & vin mys kväll hemma hos mig, med några ifrån min gammla klass, underbara vänner ! Man träffas aldelles för sällan! Men jag får väl styra upp något snart igen, så det blir av lixom!
Torsdag vatt det SEX AND THE CITY premiääär med underbaringar ifrån jobbet!
Fredag först work och sen till Växjö med Louise och hälsa på Annie, äntligen kommer hon hem snaart, min lilla pärla!
Lördag dag spenderades i växsjö, snurrade runt på staden, inhandlade en massa rosa saker på lagerhause, den butiken är guld! Käkade på restaurang innan det va dags för hemfäärd mot Jönköping igen gen ! Kvällen här hemma spenderades med Maria minsann! Bra bra helg!

Nu ikväll har jag inprincip varit sängliggandes hela eftermiddag/kvällen, efter jag åt pizza !! Fy faaaan ! Alrdig mer ! ( vem försöker ja lura nu? ) Men inte på ett jäkla bra tag iallafall ! Helt sjukt va dåligt jag har mått, mår ! Mamma kom med Timba för en stund sen med, hon har varit barnvakt hela helgen ! Vatt tvungen å gå på en promenad med honom direkt, eftersom de åkt bil i cirkus 4 timmar, jag fick hålla mej i staketet och vakna fram och tillbaks en liten bit! Dehär är helt hopplöst!

Har massor med nya smaskiga bilder jag ska dela med mig av, ikväll eller imon!


Kommentarer
Postat av: mallan

Wöööhöööhööööw!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback