Promenix javisst!

Timba är galet trött nu efter typ 4.5 timmars äventyr, och han har traskat på såå duktigt såå =) ! Han gillar detta vädret starkt, jag tycker dock minsannen att det är en bito kallt ute ändå? Lite kylit! Provade den nya lyx milkshaken på max när vi ändå hade vägarna förbi, 29 pix kostade den ! Jag tog choklad, den vatt mumma god, men gaalet mycket man fick, den tog lixom typ aldrig slut ! Lite för mycket av de goda så man mådde illa och magen vart aldelles full efteråt ! Tänk att ta den till ett max meal, nej tack! Fortfarande full av god helt av den där milkshaken...

Precis duchat nu, vill egentlgien vila, men jag får väl hoppa över det idag! pjuu !

Om du ändå bara kunde växa upp en bit, och prata med mig och ta bort de sjukt löjliga blockeringarna !!
.
.


En bildo på mig och elin ! Jag har fyllt upp ;D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback