Seg i skallen ala Red eye!

Åååh jag är såå seg i skallen och trött trött! Inte nog med det så är jag jätte röd i ögonen, typsikt! Vatt de ett par dagar nu. Och jag ser alkohol slash drog påvärkad ut hela dagarna... ! Lite illa när jag började klockan sju på morgonen igår, och kvart i nio idag, om man hinner med ett hjärn innan dess, så är man fasen inte dålig ! Fast jag är ju lite bättre än alla andra! hoho !

Varit på kalas kalas idag, ätit mumma mat och tåååårta! Hasselbacks potatis med fläskfile och prinsesstårta!

Ledig imooon, gott mos ! Jag saknar min malgooot och tindris, inte pratat med henni på flera daar känns de soom! Iallafall typ två ! Offline ifrån internet värkar hon också va. rackans! Och jag är offline ifrån telefon världen. Där krockar våra värdar en bito! Hoppas på en liten tripp på stan imon iallafall! Jaag vill till panduuro! och ikea kankse? Jag vet på min lediga dag, men de har handdukar med cupcakes på där =)! vill haa, tro ja!

Idag fyller Angelica år, hipp hipp hurraaa! Massa grattis! Hoppas du haft en toppen toppen bra dag dag gullet!!


Dålig lördags outfit bild, haha! Men svårt att ta på sej själv med en system kamera, Iallafall : min halv genomskinliga blus med en svart (marias) buister under, till leggins och ett spets linne som ja hade till en kort kjol!

 


Kommentarer
Postat av: marielle

Theo gillade med maten, fast mest tårtan ! hahh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback