Vi hoppas du har det bra.

Jävla skit att jag inte varit inne på min blogg de andra dagarna !! ååh så irriterande! Hann inte träffa dig innan du åkte, då du åkte in igår tydligen :( !! Vi hoppas du har det bra, och jag kommer sakna dej så in i ! ♥

I morse va ja ute på en långpromenad med Timba, i en timma minsann =)! Sprang till och med lite också, mååste försöka få upp min kondition lite igen ! Nu sover han som en stock ! Beställde lite saker till min lilla plutt igår, igen ! Rackans, men kunde inte låta bli, är ju såå kul att köpa saker till honom.. Blev ett nytt koppel, en ny tröjja och lite godis !

Detta fina flexi koppel och den röda hood tröjjan :)!

Det är dags att kila nu för en dusch!

miss ya.

Kommentarer
Postat av: marielle

Theo hälsar att han vill ha en bil tårta. haha :)

Postat av: Nathalie

Sånna har naldo med;) puss

2010-05-14 @ 19:20:01
URL: http://supergiiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback