BikBok

Galeet vatt de är skönt att vara ledig, de är behöövligt för jag är trött som tusan ! Banemej!
Timba fick hänga med på mötet igår, så efter det promenerade vi till liljeholmen ala malgot, där de blir lite vin, snaks och pizza! mumms!

Varit och lunchat på IKEA med maria idag, av alla ställen, men köttbullar slår aldrig fel vettja! Inhandlade mej en massa fint på Bik Bok efter det, de hade 50 procent på hela butiken! Strålandee! Så de fick bli ett par leggings, två klänningar och en tshirt för ynka fem hundra spänn, billit billiit! Fick tilloch med en liten goodiebag :)! Suprise suprise! Ska väl testa kläderna nu för att se om de passar, gick på ögon måttet för de vatt mega kö till provrummen! Spännande spännande, hoho! Annars kommer jag väl bli besviken som satan! haha!

Det vankaqr ett rykte med Paradise hotell hos Maria ikväll, det är frågan om ja orkar idag alltså, hmm! Seg som bara den! Måste pallra mej att lämna tillbaks dator idag också :( ! Så nu blir det ingen mer blogg eller facebok eller gubben i lådan på ett tag, buhuu :( !! Meen jag har ju överlevt innan så gör nog de nu med!

Meeen kika in då och då, you never knoow när de uppdateras häringa!

Ha de bra mina vänner!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback