fuckat liv.

Är det såhär ett liv ska se ut? Ska man behöva leva såhär? tydligen..
Jag vet seriöst inte hur länge till jag orkar ha de såhär, ska det behöva va såhär tills man lämnar stan för gott? Jag tycker inte man ska behöva skydda sej själv och sin hund på detta sättet jag gör, allt man äger och har! Klart man ska va rädd om sej själv och ta väl hand om det man har! Men man ska inte behöva gå runt och vara rädd! Rädd så fort man kommer hem själv, rädd när man ska gå ut med min underbara Timba, rädd för att vistas ute bland folk! Det finns så mycket mer jag vill ha ut, så mycket mer jag vill säga! Men som den personen jag är, så håller jag det mesta inom mej! Jag vet, det är inte bra, och det tjänar jag inte på i längden heller, tillslut kommer min bubbla spricka!
Men det är mitt sätt att försöka på!

Jag klarar det försöker jag intala mej själv och alla andra, jag klarar det på egen hand, fast jag jag gör ju inte det! Jag bygger upp min mäktiga mur framför mej, men egentligen är jag ynklig som få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback