FIKAFIKAFIKA!

Oj herre min körs!!!

Kvällen har spenderats hos Anisa, allas ikeas egen bull morsa! Det blev en massa massa fika! Om jag säger så här, sju sorters kakor, fast de va inte kakor utan vad säger man, bakelser? Njae, BAKVERK!? Ja!
Tosca kaka, morotskaka, kärleksmums, winerbröd, bullar, kladdkaka och gifflar ! Allt hembakat!!, hon är kung (eller prinsessa?) ! Cheeses cheeeses inte nog med det, så blev det efterrätt på de hela.
Chips, ostbågar, popcorn, sesampinnar och massa olika sorters nötter!
Till de hela kalaset även Kaffe, Te, varmchoklad, vatten, fanta, cola och sprite!

Kan ni förstå nu hur mätt jag är?! Jag känner mej nästan full, mår inprincip dålgit nu av allt ätande, socker kick ala sune.
Inte nog med det, så fick vi med oss en massa fika hem! huuuua!
Om ja inte rullade fram innan, så gör jag förmodligen det imon!

Meeeen TACK för en super trevliiish kväll!

Nu är det dags att krypa tills kojs. Mätt och belååten!

Imooon vankas det födelsedaag!
wiiiiie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback