Fyyynd!

Tjolahopp !

Dagen har gått finemang på work, en massa goa stockholmare idag igen, grejt med lite ny energi ifrån dom ! Mer säljning på hög nivå är det som gäller därdär! Toppen! Efter work tog jag en snabbis snabbis på a6, gjorde mej ett fint fynd :) !

Direkt hem och tog en promenad med Timba till linneas för att hämta ut ett H&M paket, vi stpplade vidare ner till staden för en fika med Maria N, trevlish trevlish! Tajmaaat precis innan regnet började ösa ner! Men inte lika tajmat med min buss dock, vi missade den med ona minuta! Surt surt! Så de vatt bara för mej och Timba att traska vidare hemmåt, herre gisses! Timba gillar ju verklgien inte regn, inte ja heller! så de gick sakta med säkert!

Städat en snabbis här hemma nu, och galet vad ja hunnit med mycket efter jobbet känns de som! gött att sluta fyra! Nästan så ja ska unna mej lite glass,
de ska jag!

Funderar en bit på vad ja ska ha på mig på lördag?! då de vankas GALA FEST på stora hotellet ala Spegelsalen! På cirkus 200 pers! wiiihooo ! De kommer bli galet bra! Meeen the big cuestions, va ska man ha på sej!?


vad döljer sej i denna kartongen tros? Jo mitt snygga fynd för dagen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback