Sick.

Hej allihoppa!

Idag vatt jag uppe med tuppen! Halv åtta skulle jag vara på plats på sjukhuset! Huuua. En bit nervös, men det gick bra! Tror ike vem som helst klarar av det, faktiskt! Men jag är ju lite små cool, så atte! Skämt o sido ! Men tror folk kan få lite små panik där inne, när man är instängd, med galler över huvudet, körs in i en tunnel och det bullrar och knäpper som satan! Nu återstår det att hålla tummen i tio dagar, då resultatet är här!

Varit full rulle hela dagen lång! Tagit en runda på stan med morsan! Sen körde vi lite vardagslyx och käkade plankstek! Galet gottgott! Igår hade jag också en trevlans dag, lunch med Lisa och Maria på staden sen lite balkonghäng hos mej, massa mys! Sen när de gått hem, blev ja bänkat framför tv:n och kungarna av tylesand, cheeeses vilket skandal program! Men tror det kommer bli kul att följa!                                        Varför går de lediga dagarna så himmla fort? jämt jämt jämt..

Dags för jobb imon igen, och hela helgen!

Men på lördag tror jag de vankas kräftskiva?!
Jag vill gå en foto kurs, men alla är fullboked! Suuuurt! Min vanliga olfyt, hoho !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback