Tisdag.

Igååår hade jag en jävla jävla dag! Min mobil slutade fungera för utgående samtal och sms. Tydligen en missad räkning. Meen jag har inte fått någon påminelse värken på sms eller brev, knas kans! Skulle in på internet för att kolla mitt Telenor. Meenn då funkar ju inte internet jeeevlet! Skulle ge mej på ett försök att ringa inkasso grej, väntade cirkus tjugo minuter, meeen inget svar! Du står fortfarande i kö! Det höll på att göra mej galen!

Pratade med telenor nyss iallafall, de skulle sätta igång min moobil nu omedelbums! Och så va de snälla och drog tillbaka inkasso kravet, vet inte om de blivit nått fel eller nått! Men tack för det när jag redan betalat skiten till dom! haha ! Jaja, nu ska ja testa om min mobil funkar, veem vill bli den lyckliga?!

Men på kvällen igåår, så blev min dag genast mkt bättre! Jag fick pakeeet!
Hihih! Visar er det sen, måste pallra mej till work strax!

Lateer.

Kommentarer
Postat av: mallan

jag blev självklart den lyckliga, visst? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback