Make it Happen.

Tok mycket folk på jobbet idag också! Sen tar den där påsk tallriken som vi har nu, evigevigheters att göra!! Och givetvis ligger det ansvaret på kallköket, som allt annat :)! Bara att tacka och ta emot?! Pjuu.
Men nu har jag äntligen TVÅ dagar ledig igen! Cheeses vad jag äslakr det!

Har precis varit ute på en långis med min lilla bus!
 Han verkligen gottar sej i detta vädret :)!

Ikväll blir det nog chill med J, han ska bjussa mej på food! Frågan är om man vågar käka dedäringa?!
Det såg ju inte så himmlans gött ut sist, när han meckade ihop en liten gryta av de få ingredienser jag hade hemma!
Den slutade med en fiskpinne sörja, men allt möjligt smått och gott i! usch, haha!
Men man ska väl ge alla en andra chans, har jag hört?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback