Timmar känndes som evigheter.

Detta kan har varit den absolut värsta och oroligaste dagen i mitt liv!!!! Fy fan!
Förstår inte varför allt ska hända mej?! Jag vill ha ett lika bra liv som alla andra! När ska oturen vända?!
Ge mej lycka, tur och kärlek nu nu nu!

Trodde jag höll på att mista mitt lilla hjärta idag!
Hade aldrig klarat av det! Han är mitt finaste! Mitt allt!
Men han lever och är äntligen i säkert förvar, en bit handikappad dock!

Maria & Angelica är underbara som hållt en förstörd Linda sällskap ikväll!
Finare vänner få man leta efter! ♥
Jag älskar er!

Underbara Pappa har kommit hit till Sverige också, endast för min skull! Det va behövligt och bettydde mycket när han satt där utanför jobbet igår när jag slutade! Suprise så in i! Åkt runt halva jorden för MIN bara min skull! Men han åker hem på Tisdag morgon igen, så ynka en dag kvar på oss att umgås!
Han har resaverat en biljett till mej också, om man ändå bara hade kunnat åka med!!!!

Men som sagt, faller jag nu går jag sönder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback