Bara en margarita eller två.

Sådär ja, två jobbdagar avklarade och nu två dagar ledigt!! Inte fyskam!

Ska strax ta tag i lilla boet här hemma, funderar på att möblera om min gardrob en aning, då det börjar bli grymt dåligt med plats där inne! Sedan ska jag ta med lilla bus och promenera bort till Linneas Tobak för att hämta mitt H&M paket, vad döljer sej där i tros? Det återstår att se.. Om det bara kan sluta regna någon gång..

Ikväll lutar det åt middag ala plankstek! Onsdags LYX! Klara och Company skulle till Twin ikväll, så de är frågan om man ska pallra sej dit efterråt?

Men igår när jag kollade över mitt konto så fick jag sån feting ångest över hur mycket pengar jag bränt sedan juli lönen! Håll i Hatten!! Och månaden är långt ifrån över... Men jag har ju iallafall haft kul för pengarna och pengar är till för att spenderas. Så det är väl bara att le och vara glad.. Att man äns hinner med att bränna så mycket pengar på 16 dagar!? Det förvånar mej en bit, när man inte köpt nått speciellt lixom! Men har ju haft semester och levt loppan :)!


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback