Barbecue.

Idag kommer bli en ypperlibra kväll, hoppas jag :)! Men de tvekar jag inte en sekund på! Mina vänner är nämligen bjudna hit på lite grillpartaj och sedan är planen att vi ska dra oss vidare mot Twin! Hoppas dock vädret håller i sej, annars kan de bli knasit! Börjar molna på som tusan nu ju! Ack ack så planen sprack!

Måste åka å hanlda nu strax med. Frågan är hur mycket mat man ska köpa?!
För vi blir nog cirkus, Jag, Maria, Angelica, Elin, Lollo, Helene & kanske Emma, Madde, Klara, Kajsa & Patay.. Vad tänkte jag med där? När jag har ynka fyra stolar vid mitt balkong bord. Nåja, de löser sej.

Det är iallafall städat och klart här hemma. Bara maten & kvällens outfit som måste fixas. Vad ska man ha på sej kvällen till ära tros?


min fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback