Don't stop belivin'

Myst runt här hemma hela kvällen. Små pysslat lite med tända ljus överallt och Leona Lewia & Tracy Chapman har vrålat ur högtalarna på lite lagom nivå sådär!! Underbart!!

Hittade också mitt Minneskort som varit på villovägar i sisådääär 19 månader. Håll i hatten! Där kan man snacka om att städa och putsa på de mest konstiga ställerna som finns! Minneskortet innehöll alla mina Australien bilder, så kikat igenom dom nu, gisses vilka minnen. Drömmde bort mej där ett tag. Det va så himmla fantastiskt & underbart & kul att vara där!! Snart två årsen. Vart tog tiden vägen? Skulle kunna bjuda på en hel drös med bilder men de orkar jag inte nu.

Ni får nöjja er med dessa tre sålänge, så kanske jag bjussar på mer imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback