First day, check!

Har haft en jätte jätte bra Semester! Och det har jag ALLA mina fina vänner att tacka för! Kan inte äns babbla upp alla namn som har gjort min Semester lyckad! Tack Tack och åter Tack!

Första jobbdagen är avklarat! Och tiden fick förvånards värt fort! Tiden bara tickade på som aldrig förr! Det vatt även kram kalas som hette duga när jag trippade in där i lokalen med Klaras skor. (eftersom mina är på villovägar tydligen?) Kanske det är och traskar någon annan stans? För i mitt skåp va de tämligen & nämligen inte! Blir nog utöver hela veckan, eftersom de ersatt mej & mina pass i schemat. Lite små gött! Gillar att gå runt och styra och pyssla lite där det behövs. Små mysit!

Föressten, Skilda Världar säsong 1 på väg hem till mej!!
Angelica
, skilda världar maratoon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback