Home sweet home.

Sådär ja, nu är jag hemma efter en trevlig Stockholms tripp! Snabbvisit söndag kväll till Måndag. Är grymt skönt att sova på hotell alltså, jag gosade ner mej i min nybäddade stora dubbelsäng och kollade på TV. Vilket känndes lyxit eftersom jag inte kollat på tv på sisådär tre månader om inte mer.. Anlände aldelles tajmat till Söndags filmen, ypperlit Söndags nöjje! I morse åt vi en grymt god hotell frukost, gjorde mej mina egna våfflor, mumms!

Sedan begav vi oss iväg på Stockholms gator, gisses! Men vi hittade fram tillslut. Jag är ju mer en Göteborgare, där hittat man någårlunda iallafall :)! Men är väl kanske dags att besöka Stockholm lite oftare?! Så man inte känner sej som en vilsen turist med karta! Pratat Engelska har jag åkt på att göra hela dagen också, men de gick väl hyffsat iallafall, eller?

Lite shopping blev det också minsann, men det visar jag någon annan dag. För nu är det dags att krypa ner till någon rolig serie jag kan finna på Datorn. Och tagga work imorgon 7-4, efter det blir det promenad till Ekhagen för att hämta min lilla plutt. Såg en Timba look a liike idag fresten, va tusan gjorde han i Storstan lixom?

Imon åker Pappa igen :( ! Men förhoppningsvis så ses vi ju snart!! Är bara jag som måste ta tummen ut och ta ledigt. Imon typ!

Natti Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback