Kvällspromenix!

Varit ute och gått i cirkus 40 minuter nu med min lille bus! Haft ett lååångt telefonsnack med min fina A. Gisses vad lätt det är att trippa på när man pratar i telefon, så Timba vatt nog hur nöjd som helst! Jag med såklart! Mer genomsnäll & underbar vän går nog inte att hitta!

Nu ska jag strax bädda ner mej och har lite SV maraton, tills jag somnar. Upp med tupp imon, sedan rullar Jag & Angelica racerbilen ut till Norrahammar! Så vill vara pigg som en mört imorgon!

Hur i sjutton gubbar kan man bara överge sina vänner eller iallafall mej på detta sättet helt plösligt för hans skull? Så som man ställt upp i väder vind & tårar. Sen att lova på fyllan å villan att höra av sej idag för att prata, men icke!




Du är mitt allt du är hela min värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback