Lördag.

Gårkvällen blev även den en topp topp kväll! Hade för jäkla ont i magen vissa stunder på dagen, så va nära på att banga kvällen. Men sen vid åtta snåret knuffade mina vänner in mej i duschen, så då blev man genast mer taggad igen! Hade först lite balkong häng här hemma med Angelica och Maria sedan begav vi oss vidare till Emma! Sen blev det Twin även denna kväll, i ur och skur! Men de vat banemej folk där ändå :)! Hängde sedan med våra Danskar, som köpt upp all Champange & Bubbel på Twin, galet! Sen fick jag tok ont i magen igen, så då vart de dags att masa sej hemmåt. Bangade efterfesten ala stora hotellet., tusan! Men hade ju min lilla bus här hemma som väntade på mej, så de hade ju inte gått iallafall. Medans resten kom hem vid nio snåret imorse, så låg jag och sov, tack o lov och ack så skönt!

Kvällen idag ska först spenderas på Twin (ännu en gång) , födelsedags middag för Malin som fyller år! Ska bli trevlans och gott gott med mat! Efter middagen så trippar jag väl vidare till Alec där mina andra höns väntar glatt på mej! Sedan får vi se vart kvällen tar oss.


Undra om detta får bli kvällens outfit?! Eller mina Silver shorts kankse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback