OM!?

Om jag tar det första steget och får dej ur balans.
Om jag värkar intresserad fast jag spelar lite svår.
Trodde du var någon annan om jag ljuger om sånt där.
Om jag inte pratar känslor & jag gillar one night stands.
Om jag inte sover över, jag har regler mot sånt skit.
Om jag spelar mycket hip hop och jag kan varenda låt.
Om du säger jag är vacker och jag rodnar lite grann.
Om jag aldrig varit svartsjuk och inte bråkar.

Om jag ser på fotbolls galan och jag följer NHL.
Om jag inte är så bitchig, men markerar mitt rivir.
Om jag ljuger om mitt EX och säger att han varit svår.
Väcker manligheten i dej.

Om jag aldrig håller med dej, fast på en charmigt sätt.
Om jag låssas vara impad när du köpt en splitt ny bil.
Om jag säger du har deffat, fast du snarare gått upp.
Om du tror att jag är ärlig och du litar på mej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback