Superstar!

Kvällen har spenderats en stund på kålgården! Trevlans!! Angelica kom o hämtade oss efter work! Tackartackar! Sedan blev det en jäkla Runcompetition, jag måste erkänna att jag vann en smula :)! Gisses sikken dålig kondis man har! Helt darrig i benen när vi väl kom fram, de två vännerna och B1 & B2

Tråkig dock att min kväll avslutades med några tårar, känner mej så hjälplös! Och Timba va gosigare och pussigare än någonsin när ja kom hem, han märkte nog att jag va lessen i ögat! Han är för underbar!!

Just nu i skrivande stund så saknar jag min Pappa mer än någonsin, typ <3!

Nästa vecka blir det att försöka planera mitt liv en tid fram över! För det här håller inte länge till!

Dags att sova och tagga katalogsläpp imorgon, då är jag även ansvarig! Så bäst att vara pigg & ärlat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback