Välkommen IN!

Nu är man äntligen hemma, helt slut! Dagen på work flöt på mycket brabra! Jag hann med och göra en massa behövliga saker, kom dock på nu att jag glömde kolla över schemat tills imorgon, oops! Hoppas inte de är några luckor! (för min egen skull)! Efter jobbet va jag ute med timba i cirkus 1 och 1/2 timme, lite fika o så hanns med också :)! Stötte även på min Hyresvärd, det är ju synd att säga att Lill Klyver är en favorit just nu, inte många stjärnor i kanten där inte! Jössös! Men tycker allt att de va ganska så löjliga klagomål! Tusan! När folk klagar på mej så är allt ganska löjjligt :)!

Fick även Svenskarnas bibel idag, (IKEA KATALOGEN 2012)


Kollade igenom den på vägen hem ifrån jobbet. Tidsfördriv!
Och det fanns faktiskt en del fint :)!


A.
Tänker på dej ♥ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback