what are words?!

Så har ännu en ledig dag sprungit förbi fort som tusan!

Nu har mitt kvälls besök precis åkt typ. Kvällen har spenderats med Fina Angelica, för himmla trevligt! Kollade en massa gammla bilder, skrattade så att tårarna höll på att hoppa ut. Jössös så man ser ut på vissa kort alltså! Haha. Blev sedan en sen kvällsmat på Macdonalds & sen avslutade vi kvällen med en väldigt berörande film. Fy tusan! Det högg till i hjärtat ett antal gånger asså..

Blev super chockad innan när vi skulle åka till Macdonalds så stog Pappas finfina bil här utanför hipp som happ. Mitt hjärta hoppade av lycka för en sekund, att han kanske hade hittat hem till Sverige för ett tag. Men så va ike fallet dock :(! Så nu saknar jag han banemej en bit!! Inte träffats på flera månader nu, bohoo!! Men snart så kanske vi ses... Måste ta mej en riktig funderare på det där. Några veckor, ett halv år ett år? Det va min kära chef som kom med den briljanta ide'en att jag kunde flytta dit ett tag. Men de är tusan frågan om jag klarar mej utan mina vänner & Timba sålänge? Ska vi lixom gå på varandras fötter & kittla varandra mellan tårna emellan åt om vi har tur?

Nåja den funderingen får jag ta nu snart, biljetten är ju redan bokad, om jag vill åka så är det bara att packa väskan, ta sej i kragen och sätta sej på ett plan i X antal timmar. Men redan suttit på ett plan själv i 26 timmar, så timmarna på planet är ju nemas problemas!

Dags att krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback