Falksgrav.

Igår kväll blev det en Macdonalds dejt med fina vännor. Äntligen orkade jag pallra mej ut och vara lite social. Min trötthet tar tusan kål på mej!! Rastlösa som vi vatt efter det, så frågade vi oss sjävla vad det finns att göra i Jönköping en Tisdags kväll klockan typ halv elva på kvällen?.

Så det fanns bara en utväg, att bege sej mot Falksgrav!! Ooh herre jäävlar!! Man är tusan nervös till tusen!! En massa oplogad snö och våran lilla Röda pärla mitt ute i skogen mitt i natten i ingenmansland och ingen teckning på mobilerna! Shit! Trodde ett tag att vi skulle sitta kvar där än idag. Vem skulle hitta två ensamma själar mitt ute i ingenstans lixom? Eftersom vi körde galet förlångt med, det va den ängsligaste stigen ever..  Den tog lixom aldrig slut. Men tillslut så hittade vi ett ställe vi kunde vända på, trodde vi. Men vi lyckades tillslut! Pjuu! En carzy crazy tripp!! Haha men förjevla kul ändå! Jössös.! Det där med Falk är en riktigt sjuk grej!

Nu ska ja strax pallra mej ner till staden för att julstress köpa de sista Julklapparna. Har ändå en del kvar. Till Timba, Bellos, Rickard, Fredde och några mer tror jag. Jag har fortfarnade noll komma noll noll julkänsla?

Hajja att jag och Angelica har världens storslagna planer för år 2012 !!
Det ska bli ett sjuk bra år, och snart är vi där...med ill faart. wihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback