Misslyckad eller Miss Lyckad?

Loong time no see!

Det har hänt så mycket så mycket. Fast ändå ingenting? Fast ändå mycket.

Begravningen i fredags va fin. Många tårar ifrån alla. Uschanamej! Jag hatar begravningar. Prästen sa mycke fina och bra saker. Som fick mej att ta en funderare som heter duga! Jag måste verkligen försöka hjälpa mina nära och kära som har dessa problem. Men jag lyckas aldrig, och det får mej att känna mej ännu mer misslyckad. En människa orkar lixom inte med hur mycket som helst. Har du någonsin tänkt på din egen bergavning?
Vila i frid.

Tanken har väl snuddat mig men aldrig att den nuddat mig på nåt sätt inte tänkt mig att det skulle va såhär. För det är med stor sorg som vi tog farväl av dej, nära och kära som har samlats på begravningen. Han var ju en av oss, en av oss människor en av oss män i skor. Men jag vet att man faller upp och inte neråt som regn. Faller en faller alla och allt är konstigt de som hänt. För livet kan verka så snabbt medan döden verkar långsam. Han har somnat och kommer aldrig mer att vakna, men nånstans så finns han om man intalar sig själv.

Helgen har bestått enbart av jobb. Varit på tok för trött för att hitta på något. Vart är all min enegri? Men jag hade min lördag igår och Bakis söndag idag!! Igår vankades det årets stora resturang fest ala Harrys! Så det vatt ju bara att tagga till. Och det gjorde vi nämligen och tämligen. Drink efter Drink, vin efter vin. Så begav vi oss och höll klackarna i taket på Harrys/Sliver hela kvällen lång. Jössös! Haha. Jag som aldrig blir bakfull. Tji fick jag idag tjuven!! Jag som skulle shoppa alla sista julklappar idag, men det får jag väl ta en annan dag?

Sitter och funderar på om man orkar pallra sej upp till IKEAs jul mys? Med tomtegröt, julklapps utdelning, fyndrace osv osv. Hmm ? Kankse lika bra att masa sej in i duchen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback