Saknar dej, fast du står här framför mej..

Hej Hej Hej.!!

Dags för lite update, ska försöka bli bättre på dedäringa.

Haft tre sjukt bra dagar med fina vänner. Så har haft fullans upp!

Juldagen började med förförför fest hos mej, sedan förför fest hos Angie, sedan förfest på hotell Savyo. Efter förfesterna, aldelles för mycket vin & stoppade av farbror blå (som för övrigt vatt fett kul, haha) så blev det alla klackar i Taket på Harrys/Sliver. Och ännu mera vin & håll i hatten Captin Morgan.!? Sjukt äklig drink, men den gick väl ner den också, tydligen. Kunde ju inte låta bli när man fick köpa det för en plastig guld slant!

Annandagen en aningen segt att kliva opp mitt i ortan cirkus halv sex för att man skulle börja jobba! Herreminkörs, va ju inte mer än människa när ja vaknade. Trodde först att de va någon som ringde till mej "vem faaen ringer nu" men de va ju visst klock larmet. Va tvungen att tänka en gång eller två, och juste ja. Jag ska ju jobba. Men det rullade på fint fint. Cash is King och jag med! Kvällen spenderades med finfina vännor. Macdonalds/Pizza, Chips & Dipp medans vi kollade på Victoria Secret Show.

Idag har jag varit ledig, det kunde jag behöva efter att ha jobbat en dag! Har varit hundvakt åt Bellabus, de är stojjat som tusan :)! Sedan försöka att dammsuga upp alla miljoners miljader indianer paljetter. Hon är ta mej tusan överallt den där Mary. Sedan blev det Tacco Mys ala Dalvik, plöjjde igenom ett mega antal Mia & Klara avsnitt.

Nu är de dags att krypa till kojs, trotts allt jobb imorgon. Men sen är jag ju ledig på Torsdag igen. Varannan dag här ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback