8 days left.

Hej mina vänner!!

Två lediga dagar nu, så himmla gött !! Sen jobbar jag dock i helgen, men de är ja grymt taggad för, då vi ska sälja som sjutton och slå rekord, så våran helg vinner gratis pizza på twin :)! Jag älskar när vi ha tävlingar å sånt, man blir genast mer peppad!! Vi leder ju redan frukost snittkvitto rekordet! Wohoooa, så de kommer vi lätt kamma hem, för hoppnings vis.. Eftersom februari är en kort månad, och de bara gällde hela februari ut, så är de inte många dagar kvar! höhö!

Ikvällsingen blir det nog en liten fika med fina vännor!
Annars ska ja nog bara vara hemma och små pyssla lite.
Fasen mina finfina tulpaner har vissnat, hade visst glömmt lägga vatten i vasen!
Typiskt mej, jag och blommor alltså...

Nu är det ynka 8 dagar kvar tills jag flyyyger iväg,
ska bli sååå sjuuukt underbart kul!!

Hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback