IM!!

Jag drömmde en märklig dröm inatt, en dröm som jag vill ska bli sann!
Det va så konstigt att bara du dök upp sådär i min dröm efter så så så många år, och nu har jag gått runt och tänkt på det hela dagen!! Levde med dej när jag va liten, bodde hos dej/er varannan helg när jag va hmm vet inte hur många år, men liten iallafall tills ja växte upp och blev lite äldre, tillslut fick ni nästan släpa dit mej när jag gick i typ sjuan, för då ville jag ju vara hemma med alla mina vänner, hemma i Jönköping! Inte åka & bo på landet.  Min dröm väckte så mycket minnen! Och de skrämmer mej.

Jag är så sugen på att leta upp denna människans nummer, men det kankse är lite pshycko varning på det?!
Men iallafall skicka iväg ett litet sms?! Eller är det galet?!
Kanske att du hade blivit glad, för att ja kom att tänka på dej?!

Frågan är hur man ska hitta en människas nummer när dumma klantiga jag med mitt dåliga minne inte är säker på vad efternamnet är?! hmmmm.

Shit den här drömmen tar kål på mej!
Jag måste finna dej på nått vis.


Love and Respekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback