Lördag.

Härliga lördag! Solen skiner och himmlen är blå! Vad det är skönt att leva då, lala!
Ledig idag hur skönt som helst! Håller på och städar och tvättar, trevligt lördags nöjje, men måste verkligen få de gjort! Skönt när det är klart :)!

Igårkväll vatt ja bara hemma och tog det lungt med min lille bus! Katten hade varit här och ätit upp maten som ja ställt ut :)! Bra bra!

Ikväll blir det vin med fina vänner!! Ser fram emot det, vatt mega längesen jag drack vin känns de som!
Skulle vilja åka ner på stan en svänga, vill ha ett par overknee strumpor och ett par skinnshorts! Men får väl skippa mitt ha begär tror jag. Måste försöka börja spara, Men ändå har jag verkligen inga kläder att ha på mej känns de som?! Usch jag hatar det.

Går inte att ladda upp bilder heller?!
Så de får bli ett tråkigt inlägg.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback