Lördag.

Gick kalas idag på work, en bit segt att gå upp mitt i natten men de är de värt när man slutar fyra och solen skiner som aldrig förr! Efter jobbet blev det en tripp in till a6 med Anisa :)! Inhandlade mej ett par nya godbitar till skor (bild får ni i morgon) och lite balsam & shampoo o sådär!

Är tomt hemma utan Timba min lilla plutt, han har varit på kalas idag medans jag har jobbat! Momo fyllde år today, galet jag missade hemalagad food! Konstigt att de kan bli så tomt så snabbt, jag träffade ju han senast i morse lixom, men nu är de ingen som gosar med mej i soffan, ingen som vill att ja ska bära upp han till mitt knä osv! Men imon efter jobbet så ska ja hämta han igen :), tihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback