Måndag - Fullspäcka Måndag.

Hemma en snabbis nu! Min buss går om cirkus tjugo minuter igen!
Varit på stan och lunchat med Malgot & Tindra, Angelica, Nicco och Elsa! Trevlans värre!! Hann även göra mina inköp och växla pengar. Grejt! Men kom nu på dock att ja glömmde köpa en grej eller till och med två! Men de är inte hela världen! Så ska nu strax möta upp Mamma och sen åka och till Morfar och lämna min lilla bus, (kommer sakna dej min lilla skatt), och käka semla :)! Göddigt!

 Sen direkt efter fikan hos morfar så ska jag till Frisören, wiihoo! Jag fick tid idag, inte illa pinkat!! Så jäkla gött, ska bara göra slingor, undra om de går med på att inte klippa mej när de ser mitt råttbo? Vi får se vi får se.

Har även bokat flygbuss idag & tid till mina naglar tills på Onsdag :)! GÖTT!
Också ringt och kollat med presenten ja tänkte köpa till Theo bus, men ja tror de sket sej :(! För de vatt inte förens i Augusti. Men ska se va Bror min säger och tycker.

Gisses va mycket ja hunnit med idag, bara några sakar kvar på min to do list..

Hörs ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback