Sjukt bra vecka.

Nu är ett års kalaset done, hon är för söt den lille soockertoppen!! Tänka sej att hon redan är ett bast, nu ser vi fram emot nästa födelsedag, om ett år & 4 dagar! Undra hur allas våra liv ser ut då?! Förmodligen som vanligt som de gör nu, but you never know!! Spännande..

Precis kollat på Birbrother nu, tycker de är aldelles för lite skandaler och för lite fest! Men ändå sitter jag klistrad varje dag klockan tio, jag har redan blivit fast! Tusan!

Dags att gå och lägga sej, och tänka på sikken knasig vecka detta har varit!
Hur mycket konstiga saker som helst som har hänt, ALLT just denna veckan. Jätte konstigt, men jag kan erkänna att jag trivts som fisken i vattnet med denna vecka! Undra om nästa blir lika tokig/bra?


Jag gillar stimm & stojj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback