SÖNDAG-PFEST!

TREVLANS kväll igår! Började förfesten här, Jag, Maria, Angelica, Alex, Elin, Hanna, Josefin och tre främlingar?! Som visst ingen kännde, haha! Skummt! Min dator lever ännu!! Iallafall, blev utgång till Harrys! Där det vatt klackarna i taket hela kvällen lång. Det blir mycket roligare när man inte är ute så ofta längre:)! Träffade på massa gammla godingar också, alltid lika skoj! Inte mycket sömn i natt, somnade väl cirkus halv sju sju, imorse! Och vaknade vid nio först men sov sen vidare till tio! Gisses jag fattar inte hur jag ska orka med personalfeest ikväll!! Men de är klart jag gör! Whooopwhooop! Är nog mer jobbet klockan sju imorgon bitti som tar emot en aning!

Måste pallra mej upp till a6, projekt ala sune! Men måste verkligen ha ett par stumpbyxor! Orkar jag?!

Hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback