Tisdag!

Nu ärg jag äntligen ledig i två dagar, guud så skönt! Jag är super seg och trött hela tiden! Vet inte vad de är med mej. Skulle egentligen jobbat till halv sju idag, men en liten pärla bytte med mej, så hon slutade halv sju istället för fyra. Så gick jag glatt med ett leende på läpparna hem klcokan fyra! Super skönt! Thanks Thanks!
Fick lite dålgit samvete dock, då hon alltid går stänging och aldrig slutat tidigt sen hon började! Medans, jag typ inte haft nån stängning på ett par månader nu typ! Men va krattan =)! Nästa vecka btw så har jag tre stängningar, hur sjutton ska de gå?!

Undra om jag ska ge mej på att stryka mina gardiner idag, eftersom mammi inte vatt och hälsat på än!
Imon ska jag lämna tillbaks datorn med :(, FÖRHOPPNINGSVIS köpa en ny, om ja känner att eknomin tillåter! Det är ju verkligen på tiden att ja skaffar mej en ny liten pärla?! Men som sagt, pengarna växer ju inte på träd, för då hade jag varit och pallat för längesen!

Farligt farligt men ganska vanligt, så har jag hängt lite på tradera igen! Och vunnit en onödig auktion och leder två stycken, haha! Va tusan! Men de kan de va värt, om de passar vill säga!

Undra vad man ska spendera kvällen med?! MARYY? kom kom kom till mej och sjung en liten visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback