Underbara dag!

Vilken underbar ledig dag jag har haft!!! Jag älskar verkligen att vara ledig!!
Kvällen har också varit tipp topp! Umgåtts med Elin & Lollo, käkade Tacco på Kafepaus! Sen traskade vi vidare till Robin en svänga, och överraskade honom lite! Trevlans trevlans, som på gamla goda Tiden, när vi träffades var dag.! Galet vad ja kan sakna skolan ibland alltså! Men nu längtar jag en massa till Maj då Lollo flyttar till Jönköping ala Torpa! Kommer bli mega bra! Men först blir det att längta till LONDON baby!

Nu inväntas bigbrother!

Och imorgon blir det ännu en ledig dag med en massa trevligheter :)! Hoppas jag!
Men lite saker är inplanerade iallafallen! Och jag börja känna att Tiden inte redigt räcker till!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback