13 Januari

Godmorgon mina små kakor!

Underbart detta vädret är när solen faktiskt skiner! Mys!
Ledig idag också, det är nog en sak som jag gör riktigt bra, de är och vara ledig! haha! Funderar på om ja ska ta tag i att fixa lite här hemma idag, plocka iordning på alla mina kläder som ligger slängda här och var iallafall!
Skulle behövt åka till ikea och köpa ett fodral till min fåtölj, för den ser förjevlig ut naken! Lite halv gul sådär! uscha!

Går kvällen spenderades iallafall hemma hos Maria, skruvade ihop en TV bänk, samma som jag har! Och satan vilket projekt de vatt, 37 ynka steg! haha! Minns ike att min va så svår? Det måste vatt någon snäll liten far som gjorde det åt mej alltså :)!

Men nu ska ja städa å fixa lite!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback