16 Januari!

Mår snäppet bättre idag faktiskt, inte spytt på hela natten och inte idag än så länge heller!! Guuud så skönt! Men blev hemma ifrån jobbet idag med, så jag blir riktigt riktigt frisk!!  Kanske borde försöka få i mej något att äta, har ju trots allt inte ätit nått sen i fredags förmiddag! Eller jo, jag pillade ju i mej en liten apelsin igår! Det gjorde susen!

Jag har nog haft den tråkigaste helgen ever, fredagen va riktigt hemskt! USCH! Igår låg jag och tittade på svt play, hela dagen & kvällen typ.. Medans alla andra vatt ute o roade sej o hade skoj! Men plus i kanten för mej, jag har haft en nykter helg!!! wohoooo! Kommer inte ihåg när jag hade det senast!

Undra om nån kan va så snäll och komma med typ macdonalds mat till mej sedan?! Hade variit såå gott! Måste ju äta upp mej lite nu när jag tappat några kilo!


Har inte träffat dehär töserna på heela helgeen !
buhuuu !


Kommentarer
Postat av: malgot

du kunde inte hittat en fulare bild eller? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback