NUTRILETT

Det satt som en smäck!
Vatt även och handlade efter det, galet dyrt de är att handla! 400 spänn gick de på och då köpte ja knappt någon mat?! hmm, darför jag handlar så sällan kanske! Man kan lätt göra nått roligare för dom pengarna! Men köpte lite bröd å sådär så H. kan få med sej mackor imon morgon till work! Snäll som jag är!

Vatt Fias sista dag på work today!
Och jag som vatt ledig och inte fick krama henne Hejdå, bohooo! Kommer sakna sen tösen på jobbet minsann! Men fick ju ett litet avkeed i fredags iallafall, där det först vatt afterwork på trottoaren, gratis drick och food för IKEA, kan inte bli bättre!? Mellan landade sedan på Twin, där John hade sin födelsedags fest där det bjöds på Champange och morötter/gurka & dipp! Sen traskade vi vidare till Karlssons, där de vatt klackarna i taket hela kvällen till ett live band! "sveriges näst snyggaste band" engligt dom själva..
Sen när jag vinglade hemmåt, så tappade jag tydligen min mobiltelefon för jag hittade verkligen inte den på morgonen! Jag blev så trött på mej själv att jag alltid lyckas!! Så gick samma veva tillbaks på skattjakt på morgon promenaden med Timba! Och vet ni vad?! Jag hittade DEN!! Typ halvvägs härifrån till willys låg den! Lilla stakkan låg där aldelles ensam under snön!! Luggit där och frysit hela natten!! Meen gisses vilken flyt man har i bland, galet!! Vad är oddsen lixom?!


Dessa köpte jag mej innan minsann!
Köpte bara två, måste se om de är goda först!!
Beach 2011, whooop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback