Blodgivare!

Dagens goda gärning är avklarad! Finally lämnat ifrån mej lite blod, 4,5 dl för att va exakt! De tackade mej enormt mycket och sa att jag hade en jätte bra blodgrupp och att jag nu efter idag hjälper tre personer med det ynka blodet!! Så jäkla bra!! Tycker absolut man ska göra det, de som kan!! Varför inte hjälpa de behövande människorna lixom? Plus att man får 50 spänn i present kort eller välja någon sak där och gratis fika :)! Fick en massa järn tabletter av dom också som jag ska proppa i mej, bara ett problem att magen gillar verkligen inte dessa tabletter, man blir antingen förstoppad eller jaa ni vet vad :)! Huua våga jag äta dom?!

Vandrade till Max efter det och mötte upp mammi, unnade mej en maxbox och chilicheese, i love it! Traskade vidare till dator nissen för att lämna min externa hårddisk, ifall han få ut bilderna!! Hoppas hoppas! Hoppas verklgien inte att han slarvar bort den nu, han värkar lite halv flummit! haha!

Funderar på om jag ska bege mej till staden sedan, och hänga på subway en stund, när mary jobbar! skulle behövt besöka H&M också, såg i katalogen att de hade fått in massa fint, och jag kan ju inte hejda mej! Men hinner nog inte ser till klockan sex ändå, lika bra det! höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback