Fixfix.

Varit på staden en svänga nu!
Inhandlade mej finfina gardiner, en ljus lykta som man hänger i fönstret och tre rosa block ljus! Allt till sovrummet! Så nu har jag meckat upp det, det blev finemang! Nu är det nya blommor och blomkrukor som står på tur in dit, sedan en byrå, en tv, fönsterlampa och lite små prylar! Sen kankse ett rum är klart iallafall!

Mamma hade nog halshuggt mej nu, om hon såg när ja satta upp gardinerna, eller nej de hade hon inte, de vatt å ta i! Men hon hade blivit lite små galen på att dom va lite skrynkliga, projekt att stryka så pass mycket tyg ju, så de orkade jag ike :)! Är väl ingen som tänker på det? Förutom alla som kommer hit, haha! Plus att som är aldelles för långa! Men men de får gå! Tills mamma och isåfall mormor kommer hit på en fika och råkar ha med sej en symaskin!

Nu ska jag & timba bege oss till Mor, för att lämna ett kvitto, men de kvittar la?! höhö!
Sedan vidare till Maria min sköna! För att skryva ihop möbler! Projeeekt ala vista!

Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback