FLORIDA!

Jag börjar känna mej lite mer som människa nu! Thank god! Mår lite illa då och då, men inte något uppkräk denna dag ännu! Thank god igen! Lagade mej till och med lite mat innan, efter som ingen ville komma med macdonalds mat till mej! Egentligen vatt ju det som jag lagade godare, men ändå! Projek när man är sjuk! Potatismos (hem lagat offcorse) , panerad firre och dill sås ala Linda. Fast macdonalds är alltid givet! Imon kankse?!

Pratade precis med bror min! Som befinner sej i florida på jobb, fast de jobbade klart i onsdags och åker hem nu på onsdag, alltså en heel vecka ledigt! Fy sjutton va underbart! Plus att de fick åka på den där tre dagars lyx kryssningen ala bahamas när de jobbade! JAG VILL MED!
Nu skulle de precis bege sej ner till poolen igen! Fusk!
Jag vill verkligen utomlands nununu, tänk att bara va och glassa sola och bada och pinacolada!
Nååågon som är sugen? Koom igengen!


Här befinner sej bror min just nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback