GALET BRA!

Håll i hatten, sikken förfest det blev igår, at my place!! Massa underbara honor & en stakkas man! Det vatt klackarna i taket hela kvällen!! Stakkas mina grannar, tur att jag inte har någon som bor under mej!! Det hände så mycket kul underkvällen, Alexs bäll va lätt bäst! HAHAHA, kul att jag gått här hemma och små fnissat för mej själv hela dagen! Hon ramlade ut på balkongen, haha! Och sen slog hon i huvvet i min hylla! haha! Iallafall Sedan blev det utgång till Harrys ala Sliver!! Knökat med folk, jag hatar folk som knör!!
Massa massa kort togs också givetvis! 366 stycken, galet!!
Men ack så snygga vi är!!!

Har precis städat nu iallafall, torkat golven, efter allt spill & glas som kraschades! Men det vatt de banemej värt! Jag slapp ju diska så mycket :), eller de vatt ganska mycket disk ändå!

Och det bästa med allt att man vaknade upp ike bakis!

Bilder kommer later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback