GODMORGON!

Igår kväll kom Maria och Angelica hit på lite Torsdags mys!! Jädrans trevligt, som vanglit!! Jag gillar att ha folk här, blir lätt ensamt annars! haha! Och det blev de nämligen direkt när de åkte vid tio tiden, men sen kom nästa sällskap strax där efter =)! Så de vatt en kalas bra dag/kväll igår.

Har precis duschat nu, snart dags att bege sej till work, inte lika sugen på det dock, fast faktiskt en bit! Skönt att börja ett iallafallen! Jobbar ända till åtta ikväll, och börjar sju imorgon bitti igen, snacka om jobb helg... Men sen är ja ledig på måndag igen, gött!!

Åååh jag kommer inte in på min Facebook, sjukt irriterande!!

Håller tummarna för att försäkrings bolaget ska skynda fynda lite, och att jag får ut lite cash på min försäkring! Det borde ja faktiskt få, men de ska kolla igenom anmälan en gång till.. De brukar väl inte va de snabbaste i staden?!

Menee, dax är fixa sej en bito!

Hörs ikväll!
Ha en underbar fredagkväll allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback