HAPPY NEW YEAR Moterfuckers!!

Hej allihopppa!!

Gott nytt år på er everybody, hoppas ni hade en tipp topp Nyår! Det hade jag minssan, vi va lite här och var! Först Torpa sen Öxnehaga och sedan firade vi in det nya året på Österängen, jao! Galejj gallej!

Vatt år och dar sen jag uppdaterade här, eller nej nu tog jag i! 3 veckor och 6 dagar sedan! Så går det när man inte äger någon dator, håll i hatten att ja klarat mej utan dator ända från i oktober! En ny måste inför skaffas snarast möjligen! Så jag kan giva er en massa uppdatering! Erkänn att ni saknat mej!?

Putsan, då är det nytt år och nya möjligheter?! Nytt år iallafallen och detta året ska bli så jäkla bra!! Inte en endaste liten tår ska fällas! Mer än lycklighets tårar, det är okej! wihooo !

Annars så jobbar jag på som vanligt och blir snart lägenhets ägare Bra bra start på de nya året! Så håller på å fixar o funderar lite på vad som ska inhandlas å så där! Frågan är om man vågar ha en inflyttningsfest?! De slutade ju inte så bra sist jag hade kalas kalas?! Eller ?!


Ni får lyssna på denna godingen tills vi hörs igengen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback