Helgen!

I helgen vatt jag ledig, den sprang förbi som aldrig förr!
I fredags vatt de work, stängning till halv åtta, innan ledig helg, det suger! Meen det blev ändå en spontan utgång med Elin och Lollo =)! Trevlans trevlans banemej! Träffas ju inte så ofta nu för tin, aldelles för sällan! Håller tummen för att Lollo ska flytta in till Jönköping, snaart!!




Lördagen så blev det en svänga på stan och a6! Jag inhandlade mej inget nytt, kors i taket!!
På kvällen vatt jag en bito seg, så det blev bara lugnt, jag bjöd på tacco ala Linda =)! Det uppskattades minsann!
Somnade sen till tvn, ovanglit?! Tråkigt men ack så behövligt!

Söndagen blev det a6 igen, eller ja, macdonalds och IKEA! Jag måste ju börja köpa grejjer till min lya snart, så jag får ordning påt, men de är frågan hur man ska ha det, och vad man ska ha?!
Men köpte mej iallafall två ljus och två handdukar så jag hade nått att sätta upp sålänge, haha!
Och Ludde fårskinn Till lilla Timba min underbaring, han tycker den är minst lika gosig som jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback